Mådde bättre då.

9 juli

Är du en bättre person idag än du var förra året vid samma tid?

Oj hur var jag förra året. Jag kollar i min andra blogg i från förra årets blogg. Jag har svårt att svara på den frågan. Jag är som jag är och jag vet ju inte om jag var bättre eller sämre i dag eller för ett år sedan. Fast jag mådde nog bättre förra året, för jag känner att jag börjar att bli sjuk. Jag har hont i kroppen och jag hostar. Jag får hoppas på att det inte är corona.

Eller för tio år sedan?

Tittar jag tillbaka på min morgon blogg så såg jag att jag var god även då. I min Vi 5 blogg så skrev jag att folk blev lurad av bensinmackar. Men vad som skedde då har jag svårt att komma ihåg. Det var 2010 och jag skulle fylla 45 år det året. Jag kommer inte ihåg vad som skedde då. Fast som tidigare sagt, så känner jag mig inget bra. Så jag mådde nog bättre då.

Fast var jag en bättre person då, det vet jag inte. Men nu ska jag lägga mig och krya på mig.

 

Kommentera här: