Mer Kristen än muslim

20 oktober

Heliga Koranen Koranens Budskap

Koranens Budskap är en Svensk översättning av Mohammed Knut Bernström

Den heliga Koranen innehåller 114 suror. Här nere finner du dessa.

Dagens vers

men er skall vi låta leva kvar på jorden när de är borta. Detta [lovar Jag] dem som bävar [vid tanken att de skall] föras fram inför Mig [för att dömas] och fruktar Min varning."

 Koranen Ibrahim, vers 14


Ja jag är ingen som läser koranen, då läser jag mer bibeln. Fast jag har en lista som jag tar i från. I dag hade det kommit till en text i från Koranen, Senare kommer det även en text i från bibeln. Jag är mer kristen än muslim. Fast jag tror bara på en Högre kraft Glad Utan Dryckanskap. Ja muslimer dricker ju inte heller, Fast de finns de som flyr med andra beroende substanser.

 

Kommentera här: