Kul att titta på andra bloggar

Ja jag tycker ju att det är trist att inte få några kommentarer, eller iblend undrar jag om någon över huvudtaget läser min blogg. Ibland tror jag att jag bara skriver för mig själv. Men det är klart att jag tycker att det är roligt att skriva. Men det är ju alltid roligt att höra vad andra tycker om min blogg. Jag ska gå och titta lite på bloggportalen och även kommentera andras bloggar. Så kanske även jag kan få någon kommentar. Vet någ om det är på något annat ställe som jag kan få ut min blogg?'Jag har ju en massa bloggar som jag skriver i varje dag.
 
Dels stärka min återhämntning jag skriver ju även i denna blogg. Den skriver jag i från olika böcker och texter med roliga historier. Skriver också i bloggen dagen som vuxen. Skriver även i en blogg från Aftonbladets Vi 5 blogg. Jag har ju även en massa andra bloggar som jag är sämre på att uppdatera. Många kan ni se på min hemsida om ni besöker den får ni gärna skriva i min gästbok. Ni kan ju gärna vilken blogg som jag mer ska uppdatera, eller vilken blogg som ni gillar. Ja ni får även ge kritik på mina bloggar, jag behöver lära mig att ta kritik. det kan vara bra att veta om saker och ting inte.
 

Kommentera här: