Att förändra sig själv

15 mars

Kan en etioper förändra sin hud eller en leopard sina fläckar?

                                                                                                                    (Bibeln)


 

Det här förstod jag inte riktigt, i dagens läge så kan ju svarta försöka att bli vita. Se bara på hur Michael Jackson vi ska vara nöjda med vilka vi är. Jag är nöjd med mig själv, klart att jag skulle vilja vara längre. Det kan jag aldrig att kunna bli. Fast magen jag har kanske kan förminskas, det hjälper nog att promenera en halv mil hem varje dag. Jag har ju gett mig en egen nyårslöfte, att varje söndag så slår jag en tärning och det de blirr så många dagar ska jag hem. Det är ju i alla fall 6,10 kilometer och då bränner jag lite fett. I söndags så blev det en femma så jag har gått hem varje dag varje dag i denna vecka och ska göra det även i dag och i morgon.

Kommentera här: