I från bibeln & även Koranen i dag

13 Juni

Paulus skriver: Jag har fått denna nåd: att ge folken budskapet om den outgrundliga rikedom som finns i Kristus och att upplysa alla om planen med den hemlighet som från världens början varit dold hos Gud

Ef 3:1-9


Ja i dag tar jag en text i från bibeln och jag är inte kristen. Jag tror på en Högre kraft och vilken den Guden är det vet jag inte. Även koranen har en liten text i dag. Jag tänkte ta den så att ni inte tror att jag är religiös. Nej jag är varken religiös eller muslim.
Här är dagens text i från koranen. Och [Gud befallde honom]: "De kommer att förfölja er; bege dig därför i väg med Mina tjänare under natten! Koranen Ad-Dukhan, vers 23

 

Även de har en Gud, alla religioner har någon slags Gud. Vem min Gud är vet jag inte. Brukar säga Gemenskapens Underbara Delningar och jag går i flera olika gemenskaper. Jag var på ACA i går eftersom jag växte upp med alkohol missbruk. Blev ju själv missbrukare och alkoholist. För det har jag haft hjälp med att arbeta i den Stora boken den bloggen har jag lösen ords skyddat så att folk skulle våga komentera. De får begära lösen ord av mig om de vill läsa mina delningar som jag gör för min egen skull. Men som kan vara till hjälp för andra.

Kommentera här: