Vad är det som är det rätta?

3 augusti

Gör alltid det rätta, det gläder somliga människor och förvånar resten.

                                                                                                             Jörn Donner


Ja det som är rätt för mig, kan vara fel för andra. Det rätta för mig, i dag det vet jag inte ännu. Ska åka till svärmor i dag eftersom det aldrig blev något i går. Det blev inget möte igår i min hemma grupp eftersom jag tittade på fotboll på tv. Gnaget åkte ur Europa cupen mot FC Nordsjälland. Så nu gäller allsvenskan i stället.

 

I dag är det sista semester dagen och nu är det helg och jag börjar jobba på måndag. Har haft fyra veckors semester. Det har kännts skönt. Vi har inte gjort så mycket, Bara njutit ut av vädret. Vart på en resa till Riga, som jag fick i födelsedags pressent av fästmön.
 
Vem är Jörn Donner då kan det vara någon som undrar kanske en del. Han är en Finländsk författare och tydligen även hans son.

Kommentera här: