Ja det är bara att promenera i veckan

3 april
Ropa inte hej förrän du är över bäcken.
                                                          Sverige
Ett typiskt svenskt ordspråk som jag har hört många gånger. Ja det är att vi innte ska vara säker på vår sak förän allt som ska göras är gjort. Jag vet att jag har en massa saker att göra på jobbet i dag. Skicka iväg vinster och skriva i första sidor sedan helgen. Så att göra snyggt i pentryna och koka kaffe får de göra själva. Det är de så duktiga med själva.
Jag slog en femma i går och ska gå hem fem dagar denna fecka, fast vi arbetar bara fyra dagar så det får bli en till godo någon annan vecka, det var lika dant förra veckan. Så jag har två dagar som jag måste ta igen. Så om det är någon dag som jag råkar slå ett lägre tärningsslag så kan jag lägga till en dag.

Kommentera här: