Det blir ljusare

27 februari

Allting förändras, ingenting består.

                                                       Pythagoras       

Ja jag kan inte bara stå stilla på samma ställe hela livet. Mamma kommer att försvinna snart om hon inte redan har gjort det. Det känns rätt tungt, men jag kan inget göra något åt det.
I dag är det arbete och sedan är det dags att skriva kretsprotokollet. Ja vi närmas oss våren, det är därför det är underbart att bo i Sverige. Nog för att vi har det mörkt i halva året. Men nu är det Mars om ett par dagar och vi närmar oss våren mer och mer.
Något som jag verkligen hoppas komma att förändras är min hosta. Jag är så trött på den. Fast det finns de som har det mycket värre. Jag tänker då på min mamma som håller på att dö och det beror mycket på rökningen. Nej dags att äta frukost och bege mig till arbetet.
 
Vem var Pythagoras då? Ja det ända som jag har hört talas om är Pythagoras sats. Inte för att jag vet vad det är fast jag har ju hört talas om det.

Kommentera här: