Måste ju försöka!

 2 maj

När någon säger att något är omöjligt, fråga alltid hur många gånger han eller hon har försökt.


Jag är en sådan som brukar säga att saker och ting är omöjliga, utan att ha försökt. Det här citatet kommer i från Jonas helgesson och han vet att saker och ting går. Trots att han har en CP skada. Även jag har ju fått en skada i hjärnan, fast jag är nog som Jonas väldigt envis.

 

I dag så är det måndag och jobb, de kommer att ske vissa förändringar på jobbet och vi får se om jag klarar av att göra det som vi har vart tre på förut, ensam. Jag vet att det inte är omöjligt, för jag har gjort det förut, men det kommer inte gå lika snabbt och det kommer att vara jobbigare. Är i ett dilemma i dag, det är både möte och även fotboll. Fast jag tror att jag kommer att stanna hemma och se på fotboll. Får gå på något möte i veckan när jag är ledig.

Kommentera här: