Ta det lugnt

4 juni

Man hinner med nästan hur mycket som helst om man bara inte gör sig någon brådska.

                                                                                                                            GÖSTA EKMAN D Ä


 

Ja stressar man till det så brukar, det gå åt skogen. En av deviserna är att ta det lugnt. Jag vet att jag brukar stressa runt och då brukar det gå åt skogen. Jag försker att inte stressa upp mig. Fast det är svårt. Jag vill ha allt på en gång och att det ska gå fort. Vet inte om det beror på att jag är vuxet barn eller att jag är en alkoholist.

Jag brukar ha det svårt för att ta det lugnt. Funderade på vem Gösta Ekman d.ä var. Jag gillar ju hans sonson Gösta Ekman d.y. Det är en ut av de roligaste skådespelare somfinns i Sverige. Fast han är gammal nu mera.

 

Kommentera här: