Vårt ursprung

25 december

Det betyder att några har en mamma som har varit apa.

                                                                                  JOSEFINE, 7 ÅR


Ja det har vi alla varit en gång i tiden. Det här är i från Unni Lindell "Krokodiler talar inte svenska" och Josefine kommer att lära sig när hon börjar att läsa om Charles Darwin. Om jordens uppkomst och utveckling. I dag är det möte och till kvällen är det telejouren. Satt ju igår också där. När jag drack som jag gjorde så betedde jag mig som en apa. Jag slipper att dricka i dag. När jag har lämnat över till min Högre kraft.

 

”Gud, jag överlämnar mig till dig – för att du skall forma mig och göra med mig som du vill. Befria mig från mitt egos slaveri så att jag bättre kan utföra din vilja. Befria mig från mina svårigheter så att segern över dem kan bära vittnesbörd till dem jag vill hjälpa – om din kraft, din kärlek och ditt sätt att leva. Må jag alltid handla enligt din vilja!”

Kommentera här: