Vad driver jag för något?

27 augusti

Klara: - Vi Drivs till det vi är Duktiga på Somliga driver det på tok för långt


I dag har jag tagit texten i från "Har mage att sticka ut" av Jahn Caminjo. Ja ibland så kan jag bli helt inne i det jag gör. Fast jag med min låga självkännsla vet inte ens vad jag är duktig på. Men jag måste ha vart duktig på mitt jobb på Aftonbladet, eftersom jag får komma tillbaka. Jag hoppas att jag är duktig på att föra budskapet vidare. Att det går bra för mig. Jag startade ju sidan på FB som heter Duger som jag är. För jag kände att jag bara var värdelös, men jag kom på att, trots att jag har fått en begynnande hjärnskada på grund ut av konskvenserna ut av mitt miss-bruk. Vill ju ha feadback ut av dem jag försöker att hjälpa. Klart att jag får det ut av min sponsis och ut av andra i min hemmagrupp som jag går på.

 

Ja jag hoppas att jag inte driver mina saker för långt. Jag vill vara som typiskt Svenk alltså precis lagom.

Kommentera här: