Hoppas på en kvinnlig president i USA

13 augusti

”Jag kommer att stoppa alla handelsavtal som död på amerikanska jobb

                                                                                   Demokraternas presidentkandidat Hillary Clinton


I dag är det citat i från tidningen.Jag är ju inte så insatt i den amerikanska politiken. Men jag håller mer på Hillary än på Trump. Då kan hon ju ge igen på sin make Bill. Träffa en ung manlig praktikant som kan hjälpa henne med både det ena och det andra. De har ju haft en färgad pressident så det vore ju roligt om det även nu blir en kvinlig president. Jag känner mig mer säker i världen om hon tar titeln än om Trump gör det.
 
Ja själv då, vad händer i mitt liv i dag. Ska åka till bonusdottern och svärmor ska bjuda på kräftor. Det ska bli gott.

 

Kommentera här: