Hur klok är jag?

23 maj
 
Visst blir man klokare med åren, men alltid ett par år för sent.
källa: Okänd
Ja det håller jag med om, tänk om jag hade vart så klok att jag hade undvikit att dricka alkohol. Det höll ju på att kosta mig livet. Texten ovan har jag tagit i från min hemsida eller i från dagens citat som jag har på min hemsida. Där står det också om olyckan jag var med om 1995 som höll på att kosta mig livet.
Jag fick ju starta om på nytt efter den gången,eftersom jag även dog efter den svåra misshandeln (OBS hemsk bild).
Jag blev klokare trots att jag drabbades ut av en hjärnskada i samband med olyckan. Fast jag var klok nog att skuta att dricka 1997. Mycket med hjälp ut av en sponsor och att studera den stora boken från AA.
Jag vet ju inte om det är någon som läser mina bloggar eftersom jag aldrig får några komentarer i mina bloggar. Jag skriver en massa bloggar, jag försöker att skriva varje dag.

Kommentera här: