Har lyssnat på dem men är inte rasist

31 mars

Ultima Thules samlingsplatta?

Hits mot folkgrupp


De här skämten är taget i från Tobias Perssons bok DEN OFRIVILLIGA ORDVITSAREN. Det ska vara roligt att leva. Vi ska kunna skämta om det mesta. I morgon är det första April. Jag undrar jag undrar om de kommer några första April luringar nu under denna oroliga tid med Corona smittan och dessa Fake news tider. Det är ju lite anorlunda nu mera. Förr i tiden så var det anorlunda. 
Jag funderade på om Ultima Thule fortfarande fanns kvar. Jag googlade på dem och de var fortfarande verksamma. Jag undrar om det är Åkessons favorit grupp. Jag gillar Sverige, fast utom de som kommer hit i från utlandet, så skulle inte Sverige vara ett så underbart land.Så jag älskar mitt land och välkomnar hit de som kommer hit och respekterar våra lagar och traditioner. Så även jag vill jag leva som Ultima sjunger.

Kommentera här: