Nu ska jag till mitt drömjobb

11 februari
 
 
 

Jag har nog alltid haft svårt att skilja på dröm och verklighet.

Eller så har jag drömt det.


Ja även jag har en dröm, eller har jag det. Ja det är klart att jag har. Fast jag vet att vissa drömmer aldrig kan slå in. Jag har ju en dröm att jsg inte hade råkat ut för det som hände 1995. Fast ändå så kanske det var bra, eftersom jag slutade att fly in i alkoholen. Ska nog gå på ett möte i den gemenskapen som jag har arbetat för min nykterhet. Det var till den gruppen som jag började att gå i när jag hade flyttat till Årsta. Till Globen gruppen som har ett slutet möte i kväll.

 

Fast först så ska jag till mitt jobb som är ett drömjobb som jag tycker att jag har. Fast jag arbetar ju inte heltid, och går ju på lönebidrag. Är bara glad över att jag har ett jobb. Att jag klarar ut av det.

Kommentera här: