Ja vad kommer att hända idag?

11

Maj

Just idag ger jag mig själv en chans.

 

Ibland vaknar vi på fel sida och ingenting känns roligt. Det sämsta vi kan göra är att ligga kvar i sängen och oroa oss eller tycka synd om oss själva. Det kan räcka med att gå upp, bädda sängen, ta en dusch och äta frukost för att bli gladare igen.

Vad är det bästa som skulle kunna hända idag?


Ja för det första så måste jag äta frukost. Har suttit hela morgonen och försökt att översätta bloggen Stärka min återhämtning allt för att bli bättre på min engelska och även för att inse vem jag är i dag som ett vuxet barn. Jag har ju blivit en speciell person på grund ut av min uppväxt. En del kanske tycker att jag är konstig, andra gillar mig. Jag gillar mig själv i alla fall så länge jag struntar i det första glaset alkohol över 1%.

 Vi kommer att få besök ut av bonusdottern med familj efter att hon har vart på SÖS för magnet röngen. Vi får se vad som kommer att ske ikväll. Det blir säkert tv  tittande eller kanske något spel. Det får framtiden utvisa.

Kommentera här: