Jag är inte dum

 30 juni

Nya toner: ”Att kalla dig dum vore en förolämpning mot dumma människor.”

Wanda Gershwitz (Jimie Lee Curtis), En fisk som heter Wanda


Ja den filmen var väldigt rolig. Jag har sett den ett par gånger. et här kommer i från boken Dassboken. Ja vad är en dum människa? En dum människa är sådna människor som skadar andra. Som är elak mot andra. Jag googlade på Dumma människor och hittade en podd. Jag har ju funderat på att skaffa en egen podd om alkoholism och med beroende. Jag behöver skriva ett manus för programmet.

 

Bara för att jag inte har en helt korekt hjärna så är jag inte dum. Har ju även en hjärnskade blogg. Men jag har vart dålig på att vara där. Jag har ju så många bloggar. Ligger långte efter i min Vi 5 blogg håller på att försöka skriva i kapp. Jag får ju aldrig någon respons för mina bloggar. Inga kommentarer. Men jag skriver för min egen skull.

Kommentera här: