Ja vem är jag?

27 april

Du måste göra din egen definition av dig själv. Det är viktigt. När jag gör intervjuer förväntas jag bli en sociolog. Jag måste prata med villkoret för svart Amerika. Min preferens skulle vara: Låt oss prata om teater. Låt oss prata om konst. Att jag är svart är självklart.

                                                                                       August Wilson


Ja det här är i från sidan Livet.se/ord. Jag har inte hört talats om August Wilson. Jag föddes som en vit man och jag började missbruka alkohol. De höll på att ta livet ut av mig 1995. Fast jag överlevde med en hjärnskada som följd. Jag lyckades att bryta mitt missbruk 1997 med hjälp ut av en sponsor och att vi började studera Stora boken.

 

Ja vem är jag i dag? En nykter alkoholist, med en hjärnskada på grund ut av konsekvenserna ut av mitt liv. Jag älskar att blogga och hoppas att någon gillar min blogg och kanske följer den. Jag har ju så många bloggar. Den här bloggen och även min Vi 5 blogg försöker jag att uppdatera varje dag.

Kommentera här: