Fick svar i från att ha lämnat in min bok

3 april

BOKFÖRLAGET

SVARAR

Hej!

Vårt förlag är inte speciellt högt renommerat, men vi har givetvis en lägsta nivå på de manus vi går vidare med. Dina manus, du har ju skickat en del genom åren, går vi inte vidare med. Men så fick vi en idé som kommer att glädja dig. Vi tänker knoppa av ett undergroundförlag för just dina, ska vi säga speciella, alster. Nej vi skojar bara. Lägg ner skrivandet är du snäll.

Mvh

Black Inc.


Det här svaret fick jag när jag skickade in mitt manus för min bok, jag undrar om jag ska fortsätta att skicka in något annat?

 

Nej jag skojar bara, det här är i från boken Den ädla konsten att vara ELAK Noga utvalda elakheter av Dag Öhrlund & Lars Thunell. Jag gillar Dag Öhrlund efter hans bok om Silfverbielke som han har skrivit  tillsammans med Dan Buthler. Dem böckerna kan jag rekomendera.

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

HAHA !! Va fan! Jag gick på't att du skulle få sälja boken, men så läste jag att citatet kommer ifrån en annan bok... Trodde inte mina ögon när jag läste "lägg ner skrivandet är su snäll"

Ska nog införskaffa den boken :D

2 rehabilitation centre in south africa:

skriven

Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you
wrote the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the message home
a bit, but instead of that, this is magnificent blog.
A fantastic read. I will certainly be back.

Svar: Thank you for your comment. I sometimes have pictures in my blog.
Christer

Kommentera här: