Spolad

13 september

Bokförlaget

Refuserar

Vi har motvilligt läst ditt manus och söker nu efter kontakuppgifter till den som är chef på vårdavdelningen där du är intagen.

                                            Mvh

                                            Lås & Bom Förlag


Ja ett sådant här svar vill jag inte få om jag lämnar in en bok för att få den publicerad. Det är i från boken "Konsten att vara elak" av Dag Öhrlund & Lars Thunell. Ja jag vill ju skriva en bok, och om jag skulle få det här svaret, så hade jag känt mig väldigt misslyckad. Jag har ju aldrig skickat in något förslag, så jag har ju aldrig blivit refuserad.

 

Jag är ett vuxet barn som har drömmar om att skriva en bok, fast kommer inte till skott. Har ju börjat fast så har det fastnat någonstans.

Kommentera här: