I från en serie jag aldrig har sett

8 december

People are unable to sell their existing homes for what they thought they might, and are unable to go through with their anticipated purchase of their new home. So, they end up canceling their contract

                                                                                                                                               Rick Murray


 

 

Det här är i från ett citat från en TV-serie som jag aldrig har sett. Har tagit det i från sidan Livets/ord. Jag har aldrig sålt något hem, och jag vet inte om vi ska sälja vår lägenhet någon gång. Fast jag hade en gång i tiden en lägenhet som jag hyrde, fast när vi köpte vår lägenhet så hyrde jag ut den i andra hand utan att tala med hyresvärden. Så jag fick säga upp det hyreskotraktet.

Jag fattar inte riktigt vad han menade Rick Murray som är en karaktär i en amerikansk tv serie, som jag själv aldrig har sett.

 

Kommentera här: