Bra svenskt ordspråk

28 februari

Smid medan järnet är varmt.

                                                      Sverige

 
 

Ja det är ett klassigt Svenskt ordspråk. Jag skulle ha satt igång med kretsprotokollet direkt efter kretsmötet. Men det kommer ändå att gå.Först ska jag göra en manual för hur ett krets protokoll ska se ut. Jag tar gamla protokoll till hjälp. Men som tur har jag anteckningar kvar i från mötet vi hade för ett par veckor sedan. Men ibland verkar tiden inte räcka till. Fast det är bara 24 timmar om dygnet och jag måste sova också.
I dag är det tisdag och jag funderar på om jag skulle träna, äh jag hostar lite fortfarande och åker hem för att göra klart krets protokollet så att jag kan ta ut de till grupperna. Jag kommer även mejla dem, men jag tänkte ta en rundtur och besöka alla grupper i kretsen och pressentera mig. Jag måste ju bli klar med prokollet innan den 22 april då nästa kretsmöte är.

 

Kommentera här: