Mycket läsning blir det

22 augusti

Många läsare bedömer styrkan i en bok efter hur den skakar om deras känslor.

                                                                                                          Henry Wadsworth Longfellow


Jag läser en väldigt bra bok just nu ut av Pernilla Ericson "Spåren vi lämnar efter oss". Jag lyssnar även på en bok av Stephen King "Mr. Mercedes". Men jag gillar verkligen Pernillas bok. Den läser jag på tunnelbanan, fast den är så bra att jag kan tänka mig att läsa den när jag sitter hemma också. En sådan bok som jag vill läsa mer och mer ut av. Jag är bara i början ut av hennes bok, men den är så bra att jag bara vill läsa mera. Men jag läser ju även tidningar och sitter framför datorn också. Så även jag lämnar spår efter mig.

 

I dag är det arbete och i kväll är det Farsta Al-Anon vuxna barn. Nu mera längtar jag till jobbet för att jag vet att jag snart ska börja på Aftonbladet. Oj nu är klockan mycket och jag måste få i mig frukost och sedan åka i väg till jobbet.

Kommentera här: