Har ett öppet sinnelag denna första dag 2019

1 januari

Hans mål är helvetet, och där måste han släcka sin törst med en [dryck av] blod och var,

 Koranen Ibrahim, vers 16


Ja i dag på den första dagen 2019 så hade jag kommit fram till en text i från koranen. Jag har varken läst koranen eller bibeln. Jag vill ha ett öppet sinnelag, så jag tänkte även ta i från bibeln.

 

tis, 1 Januari
Herre, jag löper den väg dina bud visar, ty du har vidgat min insikt.
Ps 119:25-32
Ja jag vill inte till helvetet. Det kommer jag att hamna i om jag skulle börja drick alkohol igen. Jag har inte gett något nyårslöfte. Jag ger mig ett löfte varje morgon att inte dricka någon alkohol över 1%. Ja i dag är det den första dagen 2019 och vi har inte planerat någonting i dag. Det blev ju sent i går. Vi satt och spela TP DVD hela kvällen och natten.

Kommentera här: