Citat i från en humoristisk fotbollsspelare

10 februari

"Allt är inte guld och gröna skogar jämt"

Han har en tvillingsyster och drar gärna till med ett Göteborgsskämt. Nu får vi följa honom i en ny säsong av Hyséns. För Glenn Hysén väntar både 60-årskalas och bröllop. Men så mycket dans blir nog inte.

-          Det får bli många öl innanför västen innan jag ger mig ut på dansgolvet.  


 

I dag så tog jag ett citat i från dagens Söndags tidning. Jag har inte tittat på tv serien Hysén. Men det är klart att jag tycker att Hysén kan vara rolig och kan dra en del roliga Göteborgsvitsar.
Fast det citatet har jag ju hört många gånger. Jag vet att jag brukar själv säga att livet ska vara som en dans på rosor, men ibland så kan man ju faktiskt trampa på taggarna. Då kan det göra ont. Förhoppningsvis så kommer jag inte trampa på några taggar i dag. Ska iväg och öppna Rågsveds AA möte som är klockan 14:00 i dag. Ska försöka att vara där klockan 13:00. Jag går dit för att slippa dricka några starkare öl som är över 1%.

Kommentera här: