Ett blondinskämt

12 september

En blondin stannade vid en Coca Cola-automat, stoppade i pengar och ut kom en burk med Cola. Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stoppades i och burkar trillade ut. Då kom det en brunett och undrade om hon fick komma emellan och få en burk. Blondinen vände sig om och fräste:

-         Håll dig undan, ser du inte att jag vinner?!


En liten rolig historia i dag ett blondin skämt. Fast jag gillar blondiner, och de är inte så duma. Jag vet många blondiner som är väldigt smarta. Se bara på Viktoria Silvstedt hon gör ju en massa klipp på börsen.
 
 
Det är ju likadant med dumma norrmän. Titta bara på hotellmangnatet Petter Stordalen. Är ju själv svensk med ursprund i från Norge.
Fast jag vet inte om jag är så dum. Ja i så fall har jag hjärnskadan att skylla på. Idag ska jag i väg till tandläkaren eftersom jag har bitit av en plomb. Jag åker dit nu på morgonen, och de har flyttat i från Globen till Slussen, eller närmare att gå av vid medis. Sedan arbete.

 

Kommentera här: