Vill leva med gott samvete

7 oktober

GUD

Samvete

I

Harmoni


Jag har min Gud och det är ju Godhetens Underbara Drivkraft. Ja jag vill leva i en harmoni. Vara harmonisk mot mina med människor. Ja jag vill leva i en lugn samvaro med fölk runt omkring mig. Den här texten har jag tagit i från boken "Har mage ~ att sticka ut!" Det brukar vara  roiga underfundiga texter i från den boken af Jahn Caminjo.

 

I dag så är det kretsmöte i Handen och vi får se om vår krets kommer att finnas kvar. Jag får väl slå på mig själv, eftersom jag inte har skickat i väg kretsprotokollet. Fast jag har ju ingen lust att beta kuverten och portot själv. Så som jag har fått gjort förut. Det är inga som vill göra service ochkretsen har ingen kassör eller någon ordförande.
 
Ska även gratta mina syskons mamma som fyller år i morgon.

Kommentera här: