Ja hur kommer det sig?

29 september

Är det inte konstigt att alla händelser som inträffar i världen varje dag precis ryms i tidningen?”

Jerry Seinfeld


Ja man kan ju undra vem Jerry Seinfeld är, jag har hört talats om serien, fast aldrig sett den. kanske ska se den. Jag kallar ju den här bloggen morgon bloggen på min hemsida, fast nu är det inte morgon. Jag var i morse  till synsam för en synundersökning, eftersom jag har tappat mina solglasögon som var slipade.
Det är därför den är bloggen kommer nu. I morse skrev jag i alla fall mitt vuxna barn blogg Stärka min återhämntning. Jag har vart dålig på att gå på vuxna barn möten. Jag gick till Rågsved i söndags klockan 12:30, fast det var ingen som kom. Kommer att vara där nästa söndag också. I kväll blir det AA i Årsta kyrka klockan 19:30.
 

 

Kommentera här: