Skulle inte klara av att arbeta med barn i dag

20 oktober

Jag drog högsta vinsten! Jag blev lärare.


Jag tog texten i från Barnualen i dag. En manual för vuxna livsviktiga för barn. Det här är i från VUXNA SÄGER OM BARN. Jag själv arbetade inom barn omsorgen när jag var yngre. Utbildade mig till barnskötare, fast jag råkade även ha sjukdomen alkoholist. Så jag gick in på behandling, men jag hoppade av den behandlingen och började arbeta inom media i stället. Som vaktmästare på Aftonbladet arbetar kvar, gick en ny behandling. Fast inte ens då blev jag nykter. Blev svårt misshandlad 1995. Men inte ens det fick mig nykter. Men 1997 så skruvade jag på korken och tog hjälp ut av AA. Ska iväg på möte nu först ett ACA möte i Rågsved. Det är för att jag är ett vuxet barn. Växte upp med med missbruk i familjen. Så jag ska på möte i Rågsveds Folkets hus klockan 12:30

 

Nej jag skulle inte klara ut av att arbeta med barn i dag eftersom jag fick en hjärnskada av den svåra misshandeln 1995

Kommentera här: