Sluta med barnsligheterna

13 november

Vi ska inte säga ”ni valde fel”, utan nu är det vår skyldighet att hitta lösningen på detta.

                                   Stefan Löfven tror inte på nyval.


När det var så många som röstade på SD så måste de ju lyssna på folkets röster. Jag gillar heller inte SD:s politik, gillar inte heller M:s politik heller. Även Löfven har politik som jag inte gillar. Det finns nog ingen politiker som har en perfekt politik. Alltid finns det någonting hos dem som jag inte gillar. Det är därför SD har blivit så stora. Svenska folket vill ha någonting nytt. Så även Löfven får sluta käbbla. Jag håller mig till vänster, fast jag är inte komunist för den skull. Det är ju likadant med Vänsterpartiet, det finns de som inte vill samarbeta med dem heller. Bara för att de en gång i tiden hette VPK Vänster Partiet Komunisterna. Klart att det säkert finns någon komunist i vänstern, precis så som att det säkert finns någon nazist i SD. Det kan även finnas de som inte gillar vår invandrar politik i andra partier också. Men det är ju flera olika riksdags partier, sätt er ned och prata om det. Alla har ju olika åsikter, fast vi lever väl i ett åsiktsfritt sammhälle här i Sverige. Om det är så måga som har röstat på SD låt de komma in och få framföra sin åsikt, men jag hoppas att det är fler som är i mot den och röstar ned deras idiotiska förslag. SD är ju en höger inriktat parti. Ja då får vi väl tyvärr en höger inriktad regereing. Tyvärr då med kristersson som Stadsminister. Ett fyra års helvete framför oss. Ja vi som inte har det så gått ställt. Utförsäljning ut av bostäder, så inga ungdomar har råd med att flytta hemifrån. Stramara invadrings politik. Att stoppa såna som flyr i från krig till tryggheten här i Sverige. Stänga våra gränser och innesluta Sverige i en bubbla. 

 

Kommentera här: