Vad kommer denna fredag föra med sig

16 mars

Jag inser att jag aldrig vet vad dagen för med sig; jag vet bara att jag kan vänta mig det oväntande.


 

Det här kommer i från 365 dagar av mindfulness. Ja det oväntade kan ju både vara positiva eller negativa överaskningar. Fast det är ju klart att jag hoppas på ett positiv sådan. Det är ju fredag i dag och det är ju i alla fall något. I dag är det sista dagen som jag går hem denna vecka. På Söndag får vi se cad tärningen visar. Fast det är på söndag det och för nästa vecka. I dag är i dag och jag vet att jag ska arbeta och promenera hem. I går fuskade jag för att jag skulle på releasefest för en på jobbet som har gett ut en barnbok. Så jag tog tunnelbanan i från medborgarplatsen. Struntade i mötet i gemenskapen, fast jag kommer inte att dricka någonting över 1% alkohol i dag.

 

Kommentera här: