Vi ska kunna älska vem vi vill

28 juli

”Ingen ska behöva dölja vem de älskar, mörka vem de lever tillsammans med eller avstå från att berätta hur helgen varit.

Göteborgs kommunalråd Ann-Sofie Hermansson tillsammans med LO:s vice ordförande Therese Guovelin.


 

Ja i dag ska vi få leva med vem vi vill. Jag älskar min fästmö och jag hoppas att hon vet det, fast jag är dålig på att visa det. Jag är känslomässigt störd, pga min uppväxt. Jag älskar mig själv mest. Jag är väldigt egocentrisk.

Ja nu har ju pride startat här i Stockholm och nu är det till och med EuroPride 2018. Såg en häftig tröja för några år sedan där det stod "Jag har inget i mot heteron". Det var väl en man som var trött på att höra att folk inte hade något i mot bögar. Jag har inget i mot människor.

Ja i dag ska vi försöka få tag i en sodastreeam så att vi har kolsyrat vatten. Så vi ska åka till Sickla och titta efter en bra apparat.

 

Kommentera här: