Inte muslim

Dagens vers
Har de aldrig sett på fåglarna över deras [huvuden], hur de under flykten sträcker vingarna och sedan fäller in dem [mot sidorna]? Ingen utom den Nåderike håller dem uppe; Han ser allt. Koranen Al-Mulk, vers 19

Heliga Koranen Koranens Budskap

Koranens Budskap är en Svensk översättning av Mohammed Knut Bernström 
Den heliga Koranen innehåller 114 suror. Här nere finner du dessa.


Ja jag brukar ju ha bibelcitat då kan jag även ta i från koranen. Jag är ju varken kristen eller muslim. Jag tror bara på en Högre kraft, och vem det är det vet jag inte. Jag kallar honom eller henne för Gud. Jag lämnar över till honom nu på morgonen och får se vad som kommer att hända i dag. Sja försöka promenera hem i dag, fast jag skulle behöva komma hem snabt för att ringa om uppkopplingen till datorn.
Fast först är det arbete och vi får se vad den här dagen kommer att ge mig.

Kommentera här: