Vi har alla gjort idiotiska saker

16 januari

Den nyttigaste läxan livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.

                                                          Winston Churchill


Ja tyvärr så är det så. Ja vad är en idiot för något. Är det idiotiskt att gå till arbetet i morgon? Jag käner mig något så när kry. Jag hostar inte ochj ag har ingen feber. Satt i ett par timmar på vårdcentralen och fästmön fick komma in och fick utskrivet Acetylcystein Mylan som jag också ville ha utskrivet. Jag har fått det flera gånger förut. Nu har jag druckit ett glas av det och känner mig genast bättre. Har medelat att jag arbetar i morgon och ska även åka till Rågsved för att öppna ett nytt ACA möte. Jag var där förra veckan men då kom det ingen. Får se om det är någon som kommer i kväll.
 

Kommentera här: