Kvinnor som drar sig undan

28 januari

Kvinnorna närmar sig oss genom att dra sig undan.

                                                                 Sigmund Graff


Det här var en Tysk författare och dramatiker. Jag har aldrig läst eller hört talas om honom. Jag förstår inte detta citat. Jag drog mig undan mycket, det måste ha vart min kvinnliga sida som drog sig undan. Vem var Sigmund Graff då? En tysk dramatiker som jag inte vet vem  det är och är inte så intresserad ut av. Jag vet inte vad jag ska säga om det här citatet. Jag tycker att det låter konstigt att de ska närma sig andra genom att dra sig undan.

I dag så blir det möte i Rågsved och där drar sig verkligen kvinnor undan. Fast har för mig att det är en kvinna som öppnar klockan 13:00 i dag. I Rågsveds folkets hus, där det är ett öppet AA möte i dag. 

Kommentera här: