Liten fräckis på lördagen

2 september

 

-          Jo. fröken, det är tyvärr förbjudet att solbada naken här.

-          Varför sa ni inte det innan jag hade klätt av mig?

-          Varför skulle jag det? Avklädning är inte förbjudet 
I dag var det en rolig historia i från tidningen. Ja det måste ha vart en man som sa att kvinnan inte fick ta av sig och sola naken. Ja för fjorton år sedan så badade vi i familjen nakna på en badstrand för naken badare. Fast vi fick se sedan att själva nakenbadet var hundra meter bort. Fast det här var mitt i natten och det var inga människor där. Jag skulle inte skämmas för att bada naken, ju det skulle då vara för min stora mage. 
 
I dag ska jag åka till folk universitetet för en prova på kurs i att skriva. Men det är bara i en timma. Så jag ska äta frukost nu och bege mig dit.

Kommentera här: