Klart att jag har blivit bättre

Den 15 mars

Idag vidgar jag min medvetenhet och lägger märke till positiva förändringar som redan har skett i mitt liv.


Jag har ju blivit lite friskare med hostan, men jag hostar fortfarande och det blir nog inget möte i kväll. Fast jag bestämmer mig senare. Jag ska ta det lungt hemma i dag också. Jag är så förbannat trött på den här hostan. Men den har ju faktiskt blivit bättre. Den bästa förändringen i mitt liv är att jag slipper att dricka i dag. Att jag inte har samma problem med min hjärnskada. Jag har blivit mycket bättre med allt. Förr kunde jag knappt gå, fast springa kan jag inte längre. Jag har ju en ny familj som jag älskar och de älskar nog mig. Annars hade nog fästmön lämnat mig för länge sedan, eftersom jag är så egocentriskt. Jag tänker mycket på mig själv och är väldigt slarvig. Det är något som jag måste arbeta med. Så jag får se om jag orkar gå på Rågsveds mötet i kväll. Jag medelar min sponsis senare. Hur jag mår. För jag vill behålla min nykterhet.

 

Kommentera här: