Utan misslyckande på Sveriges nationaldag

6 juni

Misslyckande är oviktigt. Det krävs mod att göra bort sig.

                                                                                                             Charlie Chaplin


Jag gör bort mig dagligen, fast vad gör det. Jag är inte perfekt, jag vill ju ofta vara det. Men jag är en människa och vi är inte perfekta. I dag är det Sveriges national och nu kan vi vifta med flaggan utan att bli kallad rasist. Jag tycker att vi svenskar ska få älska att få vara svenskar utan att bli kallad för rasist. Jag är stolt och väldigt tacksam för att ha växt upp i detta avlånga land. Vi är ett väldigt hjälpsamt land. Jag är inte rasist om jag tycker att de som kommer hit och begår brott inte ska ha något här att göra. Klart att vi svenskar kan misslyckas ibland. Fast det är inget roligt att göra bort sig.

 

Kommentera här: