Årstiderna är underbara i Sverige

27 juni

”Såvitt jag förstår det är Sverige bara beboeligt en månad om året.

Hugh Grant kommer inte stan länge i sexmiljonerskåken han och sambon Anna Eberstein byggt i fashionabla Torekov.


Jag älskar förändringar i årstiderna i Sverige. Det är klart att sommaren är underbar, fast hösten med alla vackra färger och dofter skall inte glömmas bort. Även vintern när snön ligger klar i mörkret kan också vara mysigt att se på när man sitter inne med tända ljus. Det gäller att älska alla årstider när vi lever i Sverige.

 

Jag har skrivit mycket om årstiderna i min andra blogg i från alla vi 5 frågor i Aftonbladet. För sju år sedan skrev jag att jag inte var  vinter trött och för sex år sedan var det om höst värmen. För tre år sedan skrev jag att jag var lycklig över ljuset. Det året var det även en varm sommar. Ja det var en lång sommar 2014 trots den varma sommaren då så badade jag inte.. Det året frågades det också om jag blev deppig ut av mörkret som kom på hösten
Förra året skrev jag om mörkret som finns.större delen ut av året.

Kommentera här: