Jag är liten, men ändå stor!

13 juli

Stor är den man som inte förlorar sitt barnahjärta.


Jag är ju kort, fast jag är ju gammal och har mitt barnasinne kvar. Jag älskar att leka och att spela spel- Älskar även att leka med ord. Jag älskar att spela spel, höll även på med pokemon, har spelet fortfarande kvar, fast spelar inte längre. Jag längtar så till semestern, nu är det bata en morgon till i morgon alltså innan jag kan slippa vara uppe så här tidigt på morgnarna. Fast jag kommer säkert att vakna tidigt fast jag inte behöver, fast jag gillade det Latinska motot Carpe diem. Jag vill fånga dagen, möta den med glädje. Jag är posetivt tänkande i dag. Det var jag inte när jag var aktiv. Men i dag slipper jag att dricka. Jag vill inte berusa mig ut av alkohol i dag. Jag vill möta världen nykter.

 

Kommentera här: