Sjutton också

1 januari

Det är en vansinnig värld,

man behöver nå`n att lita på.

I min svagaste stund, finns du där

För mig då?

                           MAURO SCOCCO


Första dagen på detta nya år. Ja det började inte bra i Istanbul där ett terrordåd hände i natt att vi inte ens kan lita på tomten. Ja Mauro Scocco skriver väldigt bra och jag köpte en box på en julmarknad. Ja vem kan jag lita på, jag litar på min fästmö, fast jag tvivlar på att hon litar på mig. Eftersom jag själv har flirtat för mycket på nätet. Ibland kan det vara svårt att lita på mig själv.

 

Jag vill inte att det här ska bli ett vansinnigt år jag vill ha ett lungt och ett fredligt år. Det är ju söndag i dag och min mötesdag. Gick i säng halv tre i natt. Så jag är inte allt för pigg. Fast att gå på möten kan jag känna mig lättare efter, men jag tänkte bara gå på två möten i dag. Först ett ACA möte och sedan på ett AA möte i Rågsved.

Kommentera här: