Inte lång fast tjock

25 februari

Det är vanskligt för 174 cm pappa att ge 193 cm son en meningsfull föreläsning om näringsbriste "n i hamburgare och läsk.

                                                       okänd


Det här är i från boken "Ordspråk och tankar i tiden"  och den här var inte det bästa citatet som finns i den boken. Det är likadant med en man som väger över 12 kilo som också skulle föreläsa om näringsbristen i kroppen. Själv är jag inte lång, fast jag har blivit stor på bredden. Fast jag trivs ju med livet och förhoppningsvis kan jag träna på tisdag, som jag har missat i ett par veckor på grund av sjukdom. Jag är ju inte helt kry ännu, fast jag måste försöka att komma igen och börja träna igen.

 

I dag så ska vi hem till bonusottern och äta. För hoppningsvis ska vi titta på "Mellon" min favorit ska ju vara med Sara Varga och Juha Mulari "Du får inte ändra på mig". Vi får se vad det blir för gott som vi ska få äta, förhoppningsvis lamm. Det är ju så gott. Ja jag vet inte alls hur dagen kommer att bli. Jag kommer inte bli längre, men jag kommer att bli tjockare.

Kommentera här: