Fuskare i golf

8 februari

”De flesta människor spelar golf utan att fuska … om man håller ett öga på dem.”

                                                                                                                                        Joey Adams


Det här är i från dass boken. Eftersom jag inte spelar golf, så tycker jag inte att det var så hemskt roligt. Ja golf eller moderat bandy som vi arbetare brukar kalla det. Fast ärligt talat så skulle jag vilja prova på det. Fast nu är det vinter i Sverige och jag är dålig. Skulle ändå vart hemma i dag eftersom vi får vår nya säng. Men det är inget rologt med den här hostan. Och den här tröttheten. Jag vet att jag är en människa.

 

Ja det fins eller fanns två med det namnet eller fanns en man och en kvinna båda är komiker också. Ja den amerikanska pressidenten vekar även fuska i golf. Ja han fuskar väl i det mesta och har inte startat sin president kariär så väldigt bra. Jag gillar honom inte, och det är många med mig som inte heller gör det.

Kommentera här: