Avskyr de som sätter sig ytterst

17 december

Flirt tycker jag är roligt. Det är som att sitta på ytterplats. Man kan gå när man vill.

                                                                                                                                                 Margareta krook


Ja jag kan nog flirta igen, fast jag blir väldigt trött på de som sitter ytterst på kanten på tunnelbanan. Jasså är det bara för att de vill flirta. Det hade jag ingen aning om. Jag brukar bara bli sur när jag med min dåliga balans måste  tränga mig förbi de andra passagerana. Klart att jag kan förstå att om någon bara ska åks en station så är det smrtare att sitta på den yttersta platsen om man ändå ska av snart.
Ja Margareta Krook gillade jag, honstår ju utanför Dramaten och är kroppsvarm. Ja hon var en väldigt rolig när hon levde. Tyvärr så såg jag aldrig henne live Jag har ju vart på Dramaten mycket när jag pluggade, på folkhögskolan.

 

Kommentera här: