Jag duger som jag är

29 april

Att tycka om sig själv är att älska det redan givna istället för att jaga efter det som fattas.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     GUY  CORNEAU    


Jag tycker mer och mer om mig själv, så länge jag struntar i att ta det första glaset. Jag gillar mig själv, fast jag får inte bli självgod. Jag skapade sidan Duger som jag är på Facebook.   

Vem var Guy Corneau då? En Kanadensisk Psykoanalytiker, författare, skådespelare. Jag har aldrig hört talats om honom.

                                                                                                                                                                 

 

Kommentera här: