Är inte bäst fast i alla fall medelmåttig

19 september

Även den bäste är medelmåttig på en massa saker.


 

I dag så är det från Jonas Helgesson:s bok "Etiketter ska man sätta på julklappar - inte på människor". Han är ju stå uppare,skådespelare och föreläsare han har dessutom en CP-skada. Jag är inte den bäste, fast jag är medelmåttig på många saker. Jag vet inte ens vad jag är bäst på. Ja är jag bra på någonting? Fast det får andra avgöra om jag är bra på någonting. Fast jag brukar få bra kommentarer på jobbet och det glädjer mig, då är det roligare att gå till jobbet. I dag ska jag prata med några som behövde hjälp på redaktionen. Jag tycker att det är kul när jag får några nya uppgifter.

Jag kanske inte är bäst i någonting, fast jag är medelmåttig i en massa saker. Det ska bli kul att gå till jobbet i dag. Jag har en massa uppgifter att göra och det gillar att göra nya saker. Annars så går jag runt och sätter på kaffet och gör snyggt i pentryna. Huvudsaken är att mina kunder är nöjda.

Kommentera här: