Vi föddes nakna

15 oktober

Snurrigt sagt

Det finns garanterat ett stort intresse för nakna människor. Det vet jag.”

Jan ”Naken Janne”. Farmen


Ja vi föddes ju nakna, fast andra kanske vill se vuxna nakna. Jag har inget problem att se någon naken. Fast jag minns att för många år sedan, så var det en grannes kille som kom ut på natten en sommar helt naken på balkongen. Jag rökte på den tiden och stod också på balkongen och rökte. Jag undrar vem som skämdes mest. Jag ska ju inte skämmas för att jag står på min balkong och röker och att någon annan kommer ut naken. De har för övrigt flyttat nu. När vi var i Spanien, så åkte familjen till ett naken bad. Det var skönt att bada naken i medel-havet. Jag tycker att det är skönt att sova naken på nätterna. Vi ska inte skämmas över våra kroppar.
I dag är det lördag och vi har inte planerat någonting. Carina min fästmö är sjuk, hon har råkat på den förkylnningen jag hade förra veckan stackarn. Så jag vet hur jobbigt det är. Önskar er alla en underbar dag.

 

Kommentera här: