Vill inte att mina vänner hatar mig

23 juni

Han har inte en fiende i hela världen, men alla hans vänner hatar honom.

                                                                                                               Eddie Cantor


Ja vem kan det här vara? Det kan inte vara roligt att ha det så. Citatet är hämtad ur "Ordspråk och tankat i tiden!" från avsnittet "Vänner och fiender" Det var Eddie Cantor som hade sagt det. Jag har heller inga fiender, men jag tvivlar på att mina vänner hatar mig. Har väl inte så många riktiga vänner, och det beror säkerligen på mig själv. Fast jag har ju många vänner på nätet och många kompisar. Jag har många vänner här på nätet, vad är en riktig vän? Jag tycker att en vän kan man ringa till och prata med om allting. En som man verkligen kan lita på. Jag litar på de flesta, men jag är dålig på att ringa ochde är få som ringer mig.

 

Ja om någon vän skulle hata mig, så skulle det ju inte vara någon vän. Men som sagt jag har dålig kontakt med mina vänner.

Kommentera här: