Hoppas på att slippa bekymmer i dag.

19 juni

Bekymmer är inte intresserade av någon lösning – då blir de ju arbetslösa.


De här kloka orden har Jonas Helgesson sagt. Jag hoppas att jag inte råkar ut för några bekymmer i dag. Jag har lämnat över till min Högre kraft, så Hen får ta hand om dem. Idag så blir det möten. Jag var inte på ACA mötet förra helgen för att jag var till röngen och röntgade knät. Jag har haft ont i det en längre tid. Jag har inte hört någonting ännu om svaret på bilderna. Jag får ringa upp till läkaren och fråga i morgon. Ja då är det dags för jobb igen efter en veckas semester, då jag har gått en skrivar kurs. Det var ett skönt avbrott på arbetet, men i morgon så är det tillbaka in i arbetshjulet i någon månad till ända till nästa längre semester.

 

Kommentera här: